Szanowni Państwo,
W związku z panującą pandemią koronawirusa COVID-19 dbając o zdrowie naszych mieszkańców oraz pracowników naszego przedsiębiorstwa informujemy, iż inkasenci dokonujący odczytów wodomierzy i ciepłomierzy od dnia 06.12.2021 r. do odwołania nie będą przeprowadzać odczytów przy bezpośrednim kontakcie z właścicielami nieruchomości.
Jednocześnie prosimy mieszkańców, do których dostarczamy ciepło, wodę i odprowadzamy ścieki, aby sami dokonywali odczytów swoich liczników i podawali telefonicznie, bądź drogą elektroniczną ich stany.
W przypadku braku odczytu, faktury za pobór wody zimnej za miesiąc grudzień 2021 r. zostaną wystawione w oparciu o średnie zużycie wody z ostatnich 3 m-cy.
Odczyty stanów wodomierzy można podawać:
I. Telefonicznie w godzinach 7:30 – 15:00
telefon stacjonarny 087 61 12 096
telefon komórkowy 797 466 868
II. SMS-em lub MMS-em
telefon – 797 466 868
III. Drogą elektroniczną
e-mail: pukprostki@wp.pl
Podając odczyt należy podać również informację:
1. Imię i Nazwisko osoby z którą jest zawarta umowa,
2. Adres punktu odczytu wodomierza,
3. Nr telefonu i adres e-mail (w celu dostarczenia faktury )
Jak prawidłowo odczytać wodomierz?
Dokonując odczytu wodomierza należy podawać tylko czarne cyfry (czytane od lewej strony licznika; łącznie z zerami), które oznaczają zużycie wody w pełnych metrach sześciennych.
Faktury mogą być dostarczone drogą elektroniczną (po uprzednim podaniu adresu e-mail
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025